DUYURU
ÖNEMLİ : 2021 ve sonrası girişli öğrencilerden 2. Sınıfını tamamlayıp 2024-2025 ARA döneminde Laboratuvar stajını yapmış olanlar, 2024-2025 BAHAR Yarıyılında "Staj I" dersini, 3. Sınıfını tamamlayıp 2024-2025 ARA döneminde 1. veya 2. İşletme stajını yapmış olanlar, sırasıyla "Staj II" dersini veya "Staj III" dersini seçmeleri gerekmektedir. Aynı eğitim planına tabii öğrencilerden, 4. Sınıf tamamlandıktan sonraki yaz döneminde staj yapacaklar, takip eden güz yarıyılında (2025-2026) harç ödeyerek Staj derslerine kayıt yaptırmalı ve mezuniyet için gerekli staj sürecini tamamlamalıdırlar.
2024-2025 ARA Döneminde staj yapan öğrenciler staj sözlüsü için listede belirtilen ilgili öğretim üyelerinden 06-11 ŞUBAT 2025 tarihleri arasında randevu alarak 06-21 ŞUBAT 2025 tarihleri arasında sözlü sunumlarını gerçekleştirmelidir.
- STAJ YAPAN ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKENLER;
- Online olarak doldurduğu ve imza ve mühürleri tamam olan “Staj Defteri”ni, “Powerpoint sunumu”nu, belirlenen jüri üyesine e-posta ile göndermelidir.
- Jüri üyesinden staj sunumu için randevu almalıdır.
- “Staj Defteri”nin ve “Powerpoint sunumu”nun dosya adını “Yıl-Öğrenci no-Ad soyad” formatında oluşturmalıdır.
- Kapalı zarf olarak verilen “Kurumun Stajyer değerlendirme formu” ve Anketi sözlü sunum yaparken belirlenen jüri üyesine elden teslim edilecek, jüri tarafından imza ve mühür kontrol edildikten sonra sunumunu jüri üyesi hocaya yapabilecektir.
- MEZUN DURUMUNDA olan öğrenciler uzaktan“ Zoom, vb bir video konferans aracı olabilir veya yüzyüze”, MEZUN DURUMUNDA olmayan öğrenciler “yüzyüze”, olmak üzere öğretim elemanı ile belirledikleri tarihte Staj sunumunu yapabilecektir.
- Staj sunumu sonrası; Online olarak doldurduğu imza ve mühürleri tamam olan “Staj Defteri”ni, “Stajyer Değerlendirme Formu” ve “Kurumun Stajyer Değerlendirme Anketi” .pdf olarak belirtilen jüri üyesine tek bir e-posta ile gönderecektir.
Stajı halen devam eden öğrenciler de;
- Yukarıda verilen tarihler arasında ilgili öğretim üyesinden randevusunu almalıdır ve belirtilen tarihte sunumunu yapmalıdır.
ÖNEMLİ NOT:
1) “Stajyer Değerlendirme Formu” ve “Kurumun Stajyer Değerlendirme Anketi” Kapalı zarflı ve ıslak imzalı olarak staj sunumun yapıldığı öğretim elemanında kalacaktır.
2) Staj sunumuna mazeret olmaksızın belirlenen tarihler arasında gelmeyen öğrencilerin stajı İPTAL olacaktır. Yeni dönemde kayıtlarda “staj x” dersini eklemesi gerekecektir.
2. ÖĞRETİM ELEMANININ YAPMASI GEREKENLER;
Aşağıdaki dosyalar ve belgeler 25 ŞUBAT 2025 tarihine kadar esogukimmuhstaj@gmail.com e-posta adresine arşivlenmek üzere .pdf olarak gönderilmelidir.
- Öğrenci tarafından e-posta ile gelen “Staj Defteri”
- Öğrenci tarafından Elden gelen belgeler (İşletme tarafından kapalı zarfta verilen “Stajyer Değerlendirme Formu” ve “Kurumun Stajyer Değerlendirme Anketi” (imza ve mühür bakımından tam olduğu kontrol edilmelidir)
- Staj sınav formu (EK1)
Aşağıdaki belgeler tek bir şeffaf dosya içinde bölüm sekreterliğine elden teslim edilmelidir. Bölümde arşivlenmek üzere 5 yıl saklanacaktır.
- “Staj sunum listesi” (EK2)
- Kapalı zarflı ve ıslak imzalı olarak öğrenci tarafından teslim edilen “Stajyer Değerlendirme Formu” ve “Kurumun Stajyer Değerlendirme Anketi”
Öğrenci Listesi: Kopya-Ara-dönem-staj-öğrenci-2025Subat-juri-listesi-güncel--14-02-2025(1).pdf
05.02.2025
Sanayi İle İlişkiler ve Staj Komisyonu