TR | EN
2023-24 YAZ DÖNEM STAJ SUNUMLARI
25.09.2024

Staj-sunum-listesi-juriler-24-Eylül2024(1).XLSX

DUYURU

ÖNEMLİ :  2021 ve sonrası girişli öğrencilerden 2. Sınıfını tamamlayıp 2024 yaz döneminde Laboratuvar stajını yapmış olanlar, 2024-2025 Güz Yarıyılında "Staj I" dersini, 3. Sınıfını tamamlayıp 2024 yaz döneminde 1. ve 2. İşletme stajını yapmış olanlar, sırasıyla "Staj II" dersini ve "Staj III" dersini seçmeleri gerekmektedir. Aynı eğitim planına tabii öğrencilerden, 4. Sınıf tamamlandıktan sonraki yaz döneminde staj yapacaklar, takip eden güz yarıyılında (2025-2026) harç ödeyerek Staj derslerine kayıt yaptırmalı ve mezuniyet için gerekli staj sürecini tamamlamalıdırlar.

 

2023-2024 YAZ Döneminde staj yapan öğrenciler staj sözlüsü için listede belirtilen ilgili öğretim üyelerinden 24-27 EYLÜL 2024 tarihleri arasında randevu alarak 24 Eylül-4 Ekim 2024 tarihleri arasında sözlü sunumlarını gerçekleştirmelidir. 

  1. Staj yapan öğrenciler;
  • Online olarak doldurduğu ve imza ve mühürleri tamam olan “Staj Defteri”ni, “Powerpoint sunumu”nu, belirlenen jüri üyesine email ile göndermelidir.
  • Jüri üyesinden staj sunumu için randevu almalıdır.
  • “Staj Defteri”nin ve “Powerpoint sunumu”nun dosya adını “Yıl-Öğrenci no-Ad soyad” formatında oluşturmalıdır. 
  • Kapalı zarf olarak verilen “Kurumun Stajyer değerlendirme formu” ve Anketi sözlü sunum yaparken belirlenen jüri üyesine  elden teslim edilecek, jüri tarafındam imza ve mühür tarafından kontrol edildikten sonra sunum sonrası belgeleri geri alacaktır.
  • MEZUN DURUMUNDA olan öğrenciler “ Zoom, vb bir video konferans aracı olabilir veya yüzyüze”, MEZUN DURUMUNDA olmayan öğrenciler “yüzyüze”, olmak üzere öğretim üyesi/elemanı ile belirledikleri tarihte Staj sunumunu yapabilir.
  • Staj sunumu sonrası; Online olarak doldurduğu imza ve mühürleri tamam olan “Staj Defteri”ni, “Powerpoint sunumu”nu, “Kurumun Stajyer değerlendirme formu” ve Anketini pdf olarak belirlenen jüri üyesine tek bir emailde göndermelidir.   

 

         2. Öğretim Elemanı;

Öğrenci tarafından email ile (“Staj Defteri” ve “Powerpoint sunumu”) ve elden gelen (işletme tarafından imzalanan ve kapalı zarfta verilen Kurumun Stajyer değerlendirme formu ve Anketi) dosyaları imza ve mühür bakımından tam olduğunu kontrol ettikten sonra sunum sonrası öğrenciden gelen tüm pdf dosyalar ve “Staj sınav formu (EK1)” ve “Staj sunum listesi” (EK2) ile birlikte  8 Ekim 2024  tarihine kadar esogukimmuhstaj@gmail.com email adresine arşivlenmek üzere göndermelidir.

NOT: Stajı halen devam eden öğrenciler de yukarıda verilen tarihler arasında ilgili öğretim üyesinden randevusunu almalıdır.      

                                                                                                                                                                                                                                                                    24.09.2024

                                                                                                                                                                                                                                                  Sanayi İle İlişkiler ve Staj Komisyonu